Lipunmyynnin ohjeistukset // Instructions for ticket sale

Lipunmyynti Kide.appissa maanantaina 12.12.2022 klo 10.00. // Ticket sale on Kide.app on 12.12.2022 at 10 o'clock.

Lipunmyynnin ohjeistukset // Instructions for ticket sale

1. Tallenna tästä tapahtuma talteen Kide.appissa: https://kide.app/events/503802...

2. Kirjaudu (tai rekisteröidy) Kide.app-palveluun ennen lipunmyynnin alkua. Lippujen ostaminen vaatii kirjautumisen!

3. Kaikki liput tulevat näkyviin ”lipputyypit”-välilehdelle klo 10.

4. Lipputyypeistä voit varata itsellesi yhden joukkuelipun (klo 09 aloitus tai klo 12 aloitus) ja maksimissaan neljä (4) jatkolippua.

5. Joukkuelippua varatessasi teidän tulee täyttää kapteenin yhteystiedot. Näitä tietoja voi muokata myös myöhemmin.

Vika vinkki ilmaiseksi: tuotteet säilyvät ostoskorissasi 25 min. Valitse ensiksi jatkolippu ja sen jälkeen joukkuelippu, johon täyttelet joukkueen kapteenin tiedot.

Jos ette saaneet lippuja, tsekatkaa Kide.app uudelleen kello 10.25! Tällöin tuotteita vapautuu ostoskoreista.

Ongelmatilanteissa, olkaa yhteydessä Kide.app-asiakastukeen tai meihin sähköpostitse info@kyykka.fi.

//

1. Save the event on Kide.app from this link: https://kide.app/events/503802...

2. Log in / Register to Kide.app before the ticket sale begins! The ticket sale requires logging in.

3. On mobile phone, all different ticket types are visible on the "Ticket types" slide.

4. You can buy one team ticket for the general series. Either the ticket with 09:00 beginning or 12:00 beginning. In addition, you can buy maximum of 4 afterparty tickets.

5. When you are buying the team ticket, you have to fill in the captain's contact information. This information can be changed later on.

And the last tip for free: The tickets are in your shopping cart for 25 minutes. You might want to add the afterparty ticket to your shopping cart first and then the team ticket (which requires filling in the captain's contacts).

If you didn't get the tickets, check Kide.app again at 10.25 because then some tickets are released from the shopping cart.

If you have any problems, contact Kide.app customer service or us by email, info@kyykka.fi.